Web Content Viewer
Местни данъци и такси
Отдел “Местни данъци и такси”
Център за административно обслужване /ЦАО/
Работно време с клиенти: от 8:30 до 17:00 ч.
Основни функции:
1. Приема и обработва данъчни декларации по облагане доходите, наследствата, жилищните имоти ,даренията, превозните средства и др.
2. Издава данъчни оценки и удостоверения на гражданите относно недвижими имоти, МПС, незавършено строителство, наследството, наличие и липса на данъчни задължения и др.
3. Планира приходите от местни данъци и такси.
4. Води регистрите свързани с МДТ и ценните книжа свързани с дейността.
5. Инкасира данъците и таксите, издава актове и наказателни постановления за административни нарушения на данъкоплатците и изпраща покани за доброволно и принудително събиране.
6. Осъществява администриране на данните в системата и изготвя необходимите справки и осчетоводява дейността си.
7. Организира, съхранява и поддържа архива на МДТ.
8. Осигурява правомерен достъп до информация на другите звена от администрацията,МВР и др. за целите на комплексно административно обслужване.
9. Извършва ревизионни проверки за достоверност на декларираната информация на терен.
10. Приема заявления/искания за комплексни административни услуги по всички възможни канали /писмено, устно, по ел. поща, с цифров подпис, на място в ОА/ и изпраща на клиентите индивидуалните административни актове, по посочен от тях начин и място /на посочен адрес чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен имейл или на място в администрацията/. Извършва и приема услуги участващи в комплексни такива с други администрации.