Web Content Viewer
Заместник кметове
инж. Любомир Цветков
Роден през 1956г. в гр. Перник
Образование: ВМЕИ "Ленин" - гр. София
Специалност: Машинен инженер
Тел: 0884 70 50 30
Заместник- кметът по инфраструктура и ТУ:
Осъществява следните функции:
1. Координира разработването на общите и подробните устройствени планове, проектите по техническата инфраструктура и актуализирането им.
2. Ръководи и контролира разработването на програми и изработка на инвестиционни проекти за изграждане и поддръжка на инфраструктурни обекти.
3. Организира изготвянето, приемането и реализирането на плана за капитално строителство и ремонти на обекти в общината.
4. Координира извършването на дейността по приемане и прилагане на подробните устройствени планове и свързаното с това отчуждаване на недвижими имоти и обезщетение на правоимащите.
5. Контролира дейността на архитектурно строителния контрол по отношение на незаконното строителство на територията на общината.
6. Координира и контролира техническото изпълнение по Закона за кадастъра и имотния регистър.
7. Организира провеждането и планирането на общинската политика за местно икономическо развитие, в съответствие с целите и приоритетите, определени от стратегическите, плановите и програмните документи на общината.
8. Контролира подготовката на проекти и тяхното администриране.
9. Участва в разработването и актуализацията на концепции и схеми за развитие на общината, въз основа на целите и приоритетите на националната политика за регионално развитие и на регионалната политика на Европейския съюз.
10. Организира и контролира събирането, обобщаването, анализирането и представянето на информация за възможностите за финансиране на проекти на общината от различни програми и фондове.
11. Осъществява наблюдение на дейностите (проектите) по реализация на концепциите и схемите за развитие на общината и при необходимост предлага мерки за тяхното оптимизиране.
12. Прилага законодателството, анализира и разработва предложения за решаване на управленски проблеми, свързани с развитието на територията.
13. Организира и контролира събирането, обобщаването и анализирането на информацията за състоянието и тенденциите в развитието на общината.
14. Организира изготвянето на становища по проекти на нормативни актове, на стратегии, концепции, схеми и проблеми, свързани с развитието на територията.
15. Осъществява координационни връзки между структурите звена в общинската администрация, с оглед разработването и актуализацията на концепциите и схемите за развитие на общината и на проектите за тяхната реализация.
16. Анализира ситуацията и разработва предложения за решения на въпроси, свързани с планирането на местното икономическо развитие.
17. Технически обезпечава и участва в изготвянето на презентации на общината, нейни дейности и/или проекти.
18. Оказва съдействие на организации, фирми и жители на общината, проявяващи интерес за реализиране на собствени проекти, ориентирани към местното икономическо развитие, чрез предоставяне на законово допустимата информация и консултации, съобразени с квалификацията му.
19. Изучава опита в работата на аналогични служби в другите общини и внася предложения за усъвършенстване на работата.
20. Координира създаването, съхраняването и опазването на техническия архив на общината.
21. Разработва стратегии и общински планове за общинската собственост и икономическото развитие на общината.
22. Съгласува решенията на Общинския експертен съвет по устройство на територията.
23. Изготвя и съгласува предложение до Общински съвет по въпроси от неговата компетентност.
24. Извършва проверка и подготвя становища, препоръки и отговори на писма, заявления и жалби, свързани с дейността му, както и участва в работата на комисии на общината в областта на своята компетентност.
25. Подписва писма, удостоверения, обявления, уведомления и отговори на молби и жалби, които не са индивидуални административни актове по смисъла на АПК и на чл. 214 от ЗУТ, както и тези, които са в кръга на правомощията възложени по силата на закон и решения на Общински съвет.
26. Контролира съставянето на актове за общинска собственост.
27. Организира и контролира цялостната дейност по благоустрояването и хигиенизирането на общинския център – с. Ковачевци.
28. Може да изпълнява и други задължения възложени от Кмета на общината със заповед или с решение на Общинския съвет или определени в други нормативни актове.
Иво Симеонов
Роден през 1963г. в с. Калище
Образование: Средно-специално
Специалност: Машинен техник
Тел: 0884 70 50 31
Изпълнява следните функции:
1. Контролира отбранително – мобилизационната дейност на общината и дейността при управление при кризи.
2. Контролира и ръководи дейността на доброволните формирования за защита на населението при бедствия.
3. Ръководи и контролира цялостната дейност по благоустрояване и хигиенизиране на населените места в общината с изключение на общинския център с. Ковачевци.
4. Ръководи и контролира екологичната дейност на общината.
5. Организира и контролира изготвянето на програма за управление на отпадъците.
6. Контролира дейността по сметосъбирането и сметоизвозването на територията на общината.
7. Отговаря за транспортното обслужване в общината, вътрешно транспортните и междуселищните транспортни схеми, както и за състоянието на транспортните средства собственост на общината.
8. Отговаря за поддръжката на уличното осветление и ремонтните дейности на сградите и ел. оборудването.
9. Отговаря и контролира спазването на обществения ред на територията на общината.
10. Отговаря и контролира дейността по противопожарна безопасност.
11. Отговаря и контролира дейността по осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд.
12. Отговаря и контролира дейностите, свързани с младежта и спорта и спортните съоръжения на територията на общината.
13. Председателствува Комисията за противообществените прояви на малолетни и непълнолетни и координира действията на администрацията с органите по работата с местната комисия за борба с противообществените прояви на малолетните и непълнолетните и обществените възпитатели.
14. Участва в заседанията на Регионалният съвет за сътрудничество по етнически и демографски въпроси.
15. Полага грижи и работи по разработването на стратегии, планове, програми и проекти в областта на туризма, социалните услуги и здравеопазването.
16. Координира и контролира дейностите по стопанската политика.
17. Организира разработването на предложения за концесии, смесени дружества, публично – частни партньорства и други.
18. Организира и контролира дейността на „Ковачевци – 2016“ ЕООД и на звено „Чистота“.
19. Ръководи и организира преструктурирането на общинските предприятия и фирми в изпълнение на решенията на Общинския съвет.
20. Организира и контролира разработването на общински програми за трудова заетост.
21. Издава наказателни постановления за съставени актове за административно нарушение, съобразно нормативната уредба.
22. Контролира съставянето на бюджетите на второстепенните разпоредители и бюджетите на другите звена с общинско значение.
23. Организира и контролира провеждането на процедурите по Закона за обществените поръчки.
24. Организира и контролира подготовката и провеждането на процедури по Закона за общинската собственост.
- Контролира отдаването под наем на общинска собственост, изпълнението на наемните договори и актуализирането им.
- предлага за прекратяване наемни договори, когато не са в интерес на общината или не се спазват от наемателя.
25. Осъществява взаимодействие с органите и институциите свързани с дейностите които ръководи.
26. Изпълнява и други дейности възложени му със заповед на Кмета на общината или с решение на Общинския съвет.